مرا به خاطر بسپار

IMAGE
دوره آموزشی Vray
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره که سرفصل درسی آن پلاگین VRay می باشد ، مفهوم تحلیل فیزیکی متریال های... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی Light و Texturing
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره  تسلط بر تکنیک های تکسچرینگ اجسام ، نورپردازی با نور های 3Ds Max... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی مدلسازی در معماری
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
در این دوره  تسلط بر تکنیک های مهم مدلسازی احجام منحنی ، وارد کردن ترسیمات اتوکد... Read More...
پرینت

آموزش ایجاد افکت Bokeh - قسمت اول

. زیر مجموعه : Light & Camera

در این آموزش ما قصد داریم نحوه ایجاد افکت بوکه در نرم افزار 3ds max   رو به شما آموزش بدهیم . واژه بوکه برای عکاسان آشنا است. هنگامی که عمق میدان دید کم است، بخشی از عکس تار می شود. بوکه اشاره به آن تیرگی و یا کیفیت آن بخش دارد.


پرینت

ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن - Unwrapping بخش دوم

. زیر مجموعه : آموزش 3d max

این دومین قسمت از آموزش Unwrapping کاراکتر برای انیمیشن می باشد . این آموزش با هدف ارائه اصول اولیه انیمیشن سازی برای افراد مبتدی روی یادگیری مدلینگ ، uvw mapping ، تکسچرینگ و ریگینگ تمرکز می کند . با ما همراه باشید.

پرینت

ساخت بادکنک

. زیر مجموعه : آموزش 3d max

بنا به درخواست کاربران عزیزی که در نظرسنجی اعلام فرموده بودند در آموزش ها علاوه بر vray از موتورهای رندرگیری دیگر نیز استفاده شود ، این آموزش را برای شما آماده نمودیم . در این آموزش ساخت بادکنک و رندر آن با menal ray را یاد میگیریم . این آموزش قدرت نرم افزار 3ds max را نشون می دهد که چطور با استفاده از چند standard primitives و مدیفایر می توان به سرعت یک آّبجکت کاملا طبیعی رو ساخت .

پرینت

ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن - Unwrapping بخش اول

. زیر مجموعه : آموزش 3d max

این دومین قسمت از آموزش چهار قسمتی ساخت کاراکتر برای انیمیشن می باشد . این آموزش با هدف ارائه اصول اولیه انیمیشن سازی برای افراد مبتدی روی یادگیری مدلینگ ، uvw mapping ، تکسچرینگ و ریگینگ تمرکز می کند . در این قسمت با unwrap و کاربرد آن در ساخت کاراکترها بطور عملی آشنا می شویم . با ما همراه باشید .