مرا به خاطر بسپار

IMAGE
دوره آموزشی Vray
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره که سرفصل درسی آن پلاگین VRay می باشد ، مفهوم تحلیل فیزیکی متریال های... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی Light و Texturing
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره  تسلط بر تکنیک های تکسچرینگ اجسام ، نورپردازی با نور های 3Ds Max... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی مدلسازی در معماری
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
در این دوره  تسلط بر تکنیک های مهم مدلسازی احجام منحنی ، وارد کردن ترسیمات اتوکد... Read More...
پرینت

دوره آموزش طراحی حرفه اي 3ds max

زیر مجموعه : آموزش 3d max

مباحث آموزش تری دی مکس:
1) modeling: ابتدایی ترین مرحله کار با نرم افزار تری دی مکس بوده که شامل مدلسازی اجسام سه بعدی می باشد.
مکس دارای روشهای گوناگونی برای ساخت مدل می‌باشد که با کمک ویرایشگرهای متفاوت و قدرتمند به کاربر برای مدلسازی کمک می‌کند.

 

در نرم افزار مکس ۳ روش اصلی برای مدل سازی وجود دارد:
- Mesh\Polygon Modeling
-  Patch Modeling
- NURBS Modeling

دو تکنیک پر کاربرد در مدل سازی مکس عبارت است از :
Box Modeling : که بیشتر در صنعت بازی سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با تغییر در وجوه و گره‌های یک حجم سه بعدی ساده مانند جعبه یا کره به شکل سه بعدی مورد نظر می‌رسند. Mesh\Polygon Modeling

Surface Modeling : ابتدا ترسیم دوبعدی شکل توسط خطوط دو بعدی در مکس (spline) انجام گرفته و با تغییر در محل قرار گیری گره‌های (vertex) آن به صورت سه بعدی در می‌آید. (Patch Modeling)

2) material: عبارت از ساخت مواد در تری دی مکس و قابلیت انتقال تکستچر به آبجکت.


3) camera: نحوه فیکس کردن دوربین برای سین مورد نظر و انیمت کردن فضا به کار می رود.

4) lighti: نورپردازی در محیط سه بعدی تری دی مکس می باشد.کار با موتورهای Raytraced و همچنین نورهای موضعی و مستقیم انوع سایه ها، نورهای فوتوگرامتریک و … می باشد.

- نقاط قوت و ضعف های کنترل های استاندارد
- انواع نور تنظیمات تخصصی نورهای نقطه ای
- درک و استفاده از نورهای مستقیم
- استفاده از نورهای فوتوگرامتریک در تری دی مکس
- اضافه کردن Shadow Map به صحنه رندر
- استفاده از سایه های Raytraced در تری دی مکس
- استفاده از سایه های پیشرفته

5) render: عبارت است از تهیه خروجی در قالب فایلهای تصویری از برنامه و محیط کاری در مکس که توسط یک سری دستورات و برنامه‌های گرافیکی به نام موتور رندر (Render engine) می‌باشد نرم‌افزار مکس دارای موتورهای رندر زیر می‌باشد.

scanline renderer
V-Ray(پلاگین)
Brazil R/S(پلاگین)
FinalRender(پلاگین)
Maxwell Render(پلاگین)
Fry Render(پلاگین)
VUE (پلاگین)

 

سر فصل آموزش Vray:
1- تنظیمات اصلی
2- تنظیمات متریال
3-HDRI
4- اصول نورپردازی با V-Ray
5- تنظیمات پیشرفته
6- تمرین صحنه خارجی
7- تمرین صحنه داخلی

دوستان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 09366020624 جناب آقای مهندس محمدی تماس حاصل نمایند.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (saeed)

    سلام خسته نباشید
    کلاس مدل سازی واسه انیمیشن و بازی سازی هم دارین یا داخل مشهد سراغ دارین ؟

  • مهمان (reza)

    سلام لطفا اموزش طراحی ماشین
    طراحی داخلی و خارجی شو بزارین یا اگه هست ادرسش بزارین

  • مهمان (مهرداد)

    میخاستم ببینم کلاسای حضوریتون کجای مشهد برگزار میشه میخاستم برای ثبت نام بییایم

  • با سلام
    دوست عزیز ادرس شرکت به شرح ذیل می باشد ضمنا در بخش تماس با ما نیز ادرس را می توانید مشاهده نمایید.

    مشهد-خیابان احمد آباد ، بین قائم و نشاط-ساختمان 59

  • سلام
    دوره اموزشی/کلاس در تهران دارید؟ یا میشناسید؟

  • مهمان (admin)

    در پاسخ به: محمود

    با سلام
    کاربر گرامی دوره های حضوری آموزش 3DMax ما در مشهد برگزار می شود ولی به زودی دوره های آنلاین سایت هم راه اندازی می شود.
    باتشکر

  • سلام.... خیلی سایت باحالی بود... موفق باشید.<br /><br />در ضمن لینک شدید. خوشحال میشم بازم بهم سر بزنید :roll:

  • مهمان (v.m.d)

    ba salam va khaste nabashid mikhastam raje be doratun bishtar bedunam?hazinash che ghad hast?chand jalase hast.

  • جهت ثبت به عنوان کامنت گذار در سایت .<br /> :o اووووف چه سایت خفنی دارید !!! کلا دمتون گرم :lol:
    سایتتون خیلی خوبه . به سایت ماهم سر بزنید . ;-)

  • :o اووووف چه سایت خفنی دارید !!! کلا دمتون گرم :lol:

نظر خود را اضافه کنید.

0
محدودیت در نوع پسوند فایل پسوند های مجاز عبارتند از: bmp, doc, gif, jpg, jpeg, pdf, png, ppt, rar, txt, , zip 0 / 3