مرا به خاطر بسپار

IMAGE
دوره آموزشی Vray
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره که سرفصل درسی آن پلاگین VRay می باشد ، مفهوم تحلیل فیزیکی متریال های... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی Light و Texturing
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره  تسلط بر تکنیک های تکسچرینگ اجسام ، نورپردازی با نور های 3Ds Max... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی مدلسازی در معماری
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
در این دوره  تسلط بر تکنیک های مهم مدلسازی احجام منحنی ، وارد کردن ترسیمات اتوکد... Read More...
پرینت

گام به گام با Marcin Białecki با ساخت فضای خارجی Archexteriors vol. 26

on . زیر مجموعه : Designing Materials

این نمای خارجی بوسیله Marcin Białecki در نرم افزار 3dmax و با کمک پلاگین Vray ساخته شده است.این پروژه مربوط به صحنه سوم از Archexteriors vol. 26 می باشد.

3DMaxHelp.com AE26 003 cam 001 PP 525 

این تصویر هم تصویر نهایی دوربین 1 بعد از پست پروداکشن می باشد.

 

3DMaxHelp.com AE26 003 cam 001 wire 527

دوربین 1 – نمای  wireframe

 

3DMaxHelp.com AE26 003 cam 002 PP 528

تصویر نهایی دوربین 2 بعد از پست پروداکشن.دوربین دوم در سمت چپ ساختمان قرار دارد.همچنین شما می توانید درختان و خانه چوبی پشت ساختمان را نیز از این نما مشاهده نمایید.

 

3DMaxHelp.com AE26 003 cam 002 wire 476

دوربین 2- نمای wireframe.از plane ها برای شبیه سازی دود دودکش استفاده کرده ایم.

 

3DMaxHelp.com AE26 003 cam 003 PP 477

تصویر نهایی دوربین 3 بعد از پست پروداکشن.در این تصویر راه چوبی رو مشاهده می نمایید که در اطراف ساختمان نیز وجود دارد.

 

3DMaxHelp.com AE26 003 cam 003 wire 479

دوربین 3- نمای wireframe.

 

gif_1.gif

دوربین 1- نمایی از viewport نرم افزار 3DS Max با متریال/رنگ آبجکت ها نیز در دوحالت فعال و غیر فعال.

 

gif_2.gif

دوربین 2- نمایی از viewport نرم افزار 3DS Max با متریال/رنگ آبجکت ها نیز در دوحالت فعال و غیر فعال.

 

gif_3.gif

دوربین 3- نمایی از viewport نرم افزار 3DS Max با متریال/رنگ آبجکت ها نیز در دوحالت فعال و غیر فعال.

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0044 Layer 7 517

منبع اصلی نور صحنه یک عدد VraySun می باشد که تنظیمات آنرا در سمت راست تصویر مشاهده می نمایید.همچنین از یک مپ بر روی سیلندر جهت نمایش درختان و جنگل استفاده شده است.

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0043 Layer 8 516

متریال سیلندر پس زمینه – تصویر ساده با داشتن مپ opacity ، آسمان از تصویر رو حذف میکنیم تا آن را بوسیله مپHDRI ایجاد کنیم.

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0042 Layer 9 515

مپ HDRI آسمان در اسلات Environment

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0041 Layer 10 514

دوربین 1 در جلوی ساختمان قرار دارد که تنظیمات آنرا در سمت راست تصویر مشاهده می نمایید.

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0040 Layer 11 513

تنظیمات دوربین 2

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0039 Layer 12 512

تنظیمات دوربین 3

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0038 Layer 13 511

نمای ایزومتریک از صحنه.خانه و پروژه ما در قسمت دایره خاکستری کوچک قرار دارد.دایره قهوه ای بزرگ که در تصویر مشاهده می کنید بخش مربوط به درختان و جنگل کار ما رو شامل می شود.

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0037 Layer 14 510

ساختمان پروژه در وسطCone

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0036 Layer 15 509

راه چوبی اطراف ساختمان

3DMaxHelp.com ae26 s03 0035 Layer 16 508

راه چوبی در حالت isolated

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0034 Layer 17 507

راه چوبی

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0033 Layer 18 506

متریال راه چوبی

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0032 Layer 19 505

متریال راه چوبی 1

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0031 Layer 20 504

متریال راه چوبی 2

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0030 Layer 21 503

همچنین مسیری از ساختمان اصلی به ساختمان دوم و پارکینگ خودرو وجود دارد.

 

gif 4

آبجکت مسیر جلوی خانه

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0027 Layer 24 500

متریال مسیر جلوی خانه

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0026 Layer 25 499

زمین اصلی اطراف ساختمان که به وسیله ابزار Cut و همچنین بوسیله ابزار paint تغییر شکل داده شده است.

 

3DMaxHelp.com ae26 s03 0025 Layer 26 498

 Plane زمین