مرا به خاطر بسپار

IMAGE
دوره آموزشی Vray
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره که سرفصل درسی آن پلاگین VRay می باشد ، مفهوم تحلیل فیزیکی متریال های... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی Light و Texturing
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره  تسلط بر تکنیک های تکسچرینگ اجسام ، نورپردازی با نور های 3Ds Max... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی مدلسازی در معماری
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
در این دوره  تسلط بر تکنیک های مهم مدلسازی احجام منحنی ، وارد کردن ترسیمات اتوکد... Read More...
پرینت

گام به گام با Gusde Wastubali در ساخت IHome

on . زیر مجموعه : آموزش Vray

СНПЧ А7 Пенза, обзоры принтеров и МФУ

Ihome یک ایده شخصی میباشد که توسط Gusde Wastubali پیاده سازی شده وبه بهترین شکل توانسته مخاطب خود را جذب نماید.این اثر جایزه Top 5 V-Ray Workshop را نیز از آن خود کرده است.

 

021 cover 2

متریال های اصلی شامل بتن ، شیشه ، چوب و دیوار های سفید نقاشی شده است.برای چمن ها من از iGrass iBushes vol. 1 و برای کم کردن تعداد پلی گون ها که با استفاده از multiscatter چمن ها را پخش کردیم از مدیفایر optimised استفاده کردیم.

 این رندر با متریال های پیش فرض می باشد.

000 clay b

 

تنظیمات متریال های بتن در صحنه ساخته شده با یک shader

 001 concrete material

تنظیمات MultiScater که در این بخش من فقط Rotate ، Scale به صورت تصادفی تنظیم کردم.همچنین من از درخت های مجموعه Evermotion در پروژه استفاده کردم.

002 multiscatter

برای نور نیز من از Vray Sun با تنظیمات زیر استفاده کردم.

003 vray sun

تنظیمات دوربین V-Ray

wastubali camera

تنظیمات رندر مربوط به پلاگین Vray که همان طور که مشاهده می نمایید در 6 لایه به طور جداگانه خروجی گرفتم.

005 camera settings

من از این تصویر برای پس زمینه کار استفاده کردم.

007 layer background

لایه رندر : Raw Render

008 layer raw render

لایه z-depth برای fog effect

009 layer inverse z depth 

لایه رندر : V-Ray Lighting element

010 layer vray lighting element

لایه رندر : V-Ray reflection

011 layer vray reflection

لایه رندر : درختان از رو به رو

012 layer foreground trees

رندر بدون color adjustments

013 without color adj

حالت Wire برای ماسک

014 masking

ویرایش رندر با استفاده از براش های نرم . (10-15% opacity)

015 paint

برای ویرایش و اصلاح رنگ از balance ، levels، curves و ترکیب با پلاگین Color Efex Pro 4 استفاده کردم.

 016 paint 2

رندر های نهایی را هم در زیر مشاهده می نمایید.

018 final result 2

019 final result 3

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • سلام
    خیلی هم خوب.اینم روشی است.
    متشکرم از مطالب بسیار مفیدتان

نظر خود را اضافه کنید.

0
محدودیت در نوع پسوند فایل پسوند های مجاز عبارتند از: bmp, doc, gif, jpg, jpeg, pdf, png, ppt, rar, txt, , zip 0 / 3