مرا به خاطر بسپار

IMAGE
دوره آموزشی Vray
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره که سرفصل درسی آن پلاگین VRay می باشد ، مفهوم تحلیل فیزیکی متریال های... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی Light و Texturing
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره  تسلط بر تکنیک های تکسچرینگ اجسام ، نورپردازی با نور های 3Ds Max... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی مدلسازی در معماری
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
در این دوره  تسلط بر تکنیک های مهم مدلسازی احجام منحنی ، وارد کردن ترسیمات اتوکد... Read More...
پرینت

گام به گام با Kamil در ساخت خانه کوچک اسکاندیناویایی

on . زیر مجموعه : آموزش Vray

امروز برای شما کاربران عزیز وب سایت ساخت اشپزخانه و اتاق هایی از یک خانه اسکاندیناویایی به همراه برخی از جزییات این فضا را آموزش میدهیم.

این فضای داخلی از مجموعه Evermotion   می باشد که بسیار درخشان و دلپذیر است.همچنین به جز آشپزخانه فضای داخلی و تراس هم طراحی شده و همچنین در فضای خارجی از پوشش درختان و گیاهان استفاده کرده ایم.

 

AI45 006 Cam 001 PP

دوربین شماره 1 – تصویر بعد از پست پروداکشن

 

AI45 006 Cam 002 PP

دوربین شماره 2 – تصویر بعد از پست پروداکشن

 

3DMaxHelp slice1 4

نمایی از پروژه در 3DMax

 

3DMaxHelp slice2 4

مرور کلی بر پروژه – باکس های قهوه ای که به صورت wireframe نشان داده شده اند گیاهان و بوته های کوچک هستند.

 

3DMaxHelp slice3 4

در این تصویر یکی از گیاهان کوچک را در حالت معمولی و از نمای نزدیک مشاهده می نمایید.

 

3DMaxHelp slice4 4 

تراس و بعضی از وسایل روی آن

 

3DMaxHelp slice5 4

مروری بر کل صحنه در حالت wireframe – همان طور که مشاهده می نمایید ما یک آشپزخانه ، یک اتاق و همچنین تراس را مدلسازی کرده ایم.

 

3DMaxHelp slice6 4

در پشت پنجره ها ما نورهای وی ری رو بکار بردیم.همان طور که در تصویر هم مشاهده مینمایید نور ها به صورت VraySky light می باشند.

 

3DMaxHelp slice7 4

لیست نور های V-Ray

 

3DMaxHelp slice8 4

تنظیمات VRaySky

 


 

3DMaxHelp slice9 4

آبجکت فرش اصلی

 

3DMaxHelp slice11 4

متریال فرش – ما مپ نویز رو با تکستچر اصلی ترکیب کردیم .

 

3DMaxHelp slice12 4

دو مپ را با هم کامپوزیت کرده ایم.فقط مپ نویز را در حالت Screen قرار داده ایم.

 

3DMaxHelp slice13 4

میز

 

3DMaxHelp slice14 4

سقف با استفاده از مودیفایر UVW Map که نوع آنرا برای سقف Box در نظر گرفتیم.

 

3DMaxHelp slice15 4

متریال سقف

 

3DMaxHelp slice16 4

تایل های ایجاد شده بر روی دیوار به وسیله مدلسازی ایجاد شده نه فقط به وسیله تکستچر

 

3DMaxHelp slice17 4

لبه های تایل ایجاد شده همه chamfere شده است.

 

3DMaxHelp slice18 4

متریال تایل

 

3DMaxHelp slice19 3

پنجره ها با پرده هست.همان طور که در رندر نهایی مشاهده مینمایید ، در خارج از پنجره هوای بارانی وجود دارد، بنابراین ما چند قطره قرار داده ایم و پنجره هایمان را خیس می کنیم.

 

3DMaxHelp slice20 3

متریال شیشه با مپ قطرات باران

 

3DMaxHelp slice21 3 

کامپوزیت مپ قطرات

 

render settings evermotion 00794

تنظیمات رندر

 

Untitled evermotion 795

پست پروداکشن ما سخت و پیچیده نبود.به وسیله اضافه کردن لایه های رندر refraction / reflection و ... و همچنین استفاده از Level برای تنظیمات سطحی رنگ رو اضافه کردیم.

 

Untitled evermotion 796

به وسیله curves کنتراست تصویر رو افزایش دادیم و همچنین لایه نور ها رو هم در بالای لایه ها به حالت screen قرار دادیم.

 

AI45 006 Cam 001 PP

تصویر بعد از پست پروداکشن – دوربین شماره یک

 

امیدواریم این آموزش برای شما کاربران عزیز وب سایت 3DMaxHelp مفید بوده باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
محدودیت در نوع پسوند فایل پسوند های مجاز عبارتند از: bmp, doc, gif, jpg, jpeg, pdf, png, ppt, rar, txt, , zip 0 / 3