مرا به خاطر بسپار

IMAGE
دوره آموزشی Vray
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره که سرفصل درسی آن پلاگین VRay می باشد ، مفهوم تحلیل فیزیکی متریال های... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی Light و Texturing
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره  تسلط بر تکنیک های تکسچرینگ اجسام ، نورپردازی با نور های 3Ds Max... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی مدلسازی در معماری
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
در این دوره  تسلط بر تکنیک های مهم مدلسازی احجام منحنی ، وارد کردن ترسیمات اتوکد... Read More...
پرینت

مدل سازی لوستر- بخش اول

on . زیر مجموعه : modeling

СНПЧ А7 Пенза, обзоры принтеров и МФУ

در این آموزش نحوه ساخت یک لوستر با استفاده از ابزارهای پایه و تکنیک های مدلسازی را فرا می گیریم .

 final

گام اول

با استفاده از ابزار line شکلی مانند تصویر زیر بسازید (Create > Shapes > Line) . به حالت انتخاب vertex برید و همه ی ورتکس ها را انتخاب کنید , راست کلیک کنید و گزینه ی Bezier Corner را بزنید .

1 640

گام دوم

ابزار move را انتخاب کنید با حرکت دادن نقطه های سبز که در انتهای هندل های هر کدام از ورتکس ها وجود دارند می تونید آنها را حرکت بدید و کنترل کنید تا کاملا گرد شود (چیزی شبیه به تصویری که می بینید)

2 640

گام سوم

به زیر مجموعه ی Rendering برید و گزینه ی Enable In Viewport را فعال کنید و مقدار slide را برابر 18 قرار دهید . حالا روش راست کلیک کنید و به Editable Poly تبدیل کنید .

3 640

گام چهارم

به حالت انتخاب ploygon برید و polygon انتهایی شکل را انتخاب و حذف کنید . edge های دورتا دور را انتخاب کنید و با مقدار 3 به هم connect شون کنید .

4 640

گام پنجم

مدیفایر extrude را با مقادیر مختلف به سه حلقه ای که ساختید اعمال کنید .

5 640

گام ششم

Polygon های بالای آبجکت را از وسط تا آخر انتخاب کنید (در شکل مشخص شده) با یک مقدار دلخواه inset کنید و بعد bevel کنید . این قسمت جایست که کابل ها قرار می گیرد .

6 640  6-6

گام هفتم

سه edge جدید در قسمتی که inset کردیم ایجاد کنید . از ring و connect برای ایجادشون استفاده کنید .

7 640

گام هشتم

Polygon های وسط این قسمت را انتخاب کنید و دوبار inset را به آن اعمال کنید تا به نتیجه ای شبیه به این برسید و همین مراحل را برای انتهای دیگر همین قسمت اجرا کنید .

8 640

گام نهم

به حالت انتخاب edge برید . edge های خارجی که توسط inset ساخته شده را انتخاب کنید و از منوی loop (در Graphite Modeling Tools) روی گزینه ی Loop Tools کلیک کنید و در پنجره باز شده روی دکمه ی Circle کلیلک کنید .

9 640

گام دهم

Ploygon ی که در مرکز این قسمت به وجود آمده را انتخاب کنید روی grow کلیک کنید و deleteش کنید .

10 640

گام یازدهم

به حالت انتخاب border برید . border دورتا دور سوراخ بوجود آمده را انتخاب کنید , کلید shift را نگه دارید و با استفاده از ابزار move در راستای محور Z ها حرکتش دهید تا به سوراخ عمق بدهید .

11 640

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (ehya)

    زیادی مزخرف بود

    از Tehran, Tehran, Iran
  • سلام نمیشه این همه آموزش قشنگ رو به صورت فیلم در بیارین خواهشا اگه براتون مقدور هستش به صورت فیلم این آموزش رو در بیارین

  • مهمان (meysam shams)

    salam mamnon az sait khobeton.vali behtar nist in amoozesh be sorat video bezarid download konim!!?
    sepaz gozaram

نظر خود را اضافه کنید.

0
محدودیت در نوع پسوند فایل پسوند های مجاز عبارتند از: bmp, doc, gif, jpg, jpeg, pdf, png, ppt, rar, txt, , zip 0 / 3