مرا به خاطر بسپار

IMAGE
دوره آموزشی Vray
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره که سرفصل درسی آن پلاگین VRay می باشد ، مفهوم تحلیل فیزیکی متریال های... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی Light و Texturing
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره  تسلط بر تکنیک های تکسچرینگ اجسام ، نورپردازی با نور های 3Ds Max... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی مدلسازی در معماری
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
در این دوره  تسلط بر تکنیک های مهم مدلسازی احجام منحنی ، وارد کردن ترسیمات اتوکد... Read More...
پرینت

Noise modifier

on . زیر مجموعه : Modifires

СНПЧ А7 Пенза, обзоры принтеров и МФУ

مدیفایر noise ورتکس های یک آبجکت را در راستای سه محور X , Y , Z بصورت تصادفی جا به جا می کند که این امر باعث بوجود آمدن زیر و بم و آشفتگی در سطح شکل می شود . ساخت الگو های ناهموار مانند حرکت یک پرچم در باد یا ایجاد کوه و ناهمواری های شبیه به آن با استفاده از این مدیفایر بسیار آسان است . تاثیر این مدیفایر روی اجسامی که دارای face های بیشتری هستند مشهود تر است .

1 

پارامترها

3

Seed : ایجاد نقاطی بصورت تصادفی در سطح شکل . این پارامتر مخصوصا در ساخت زمین ناهموار کاربرد دارد چون تنظیم سایر پارامترها باعث بوجودآمدن ساختارهای متفاوتی در هر کدام از نقاط می شود .

Scale : اندازه تغییرات noise را مشخص می کند . هرچه مقدار بیشتر باشد تغییرات نرم تر و هرچه مقدار کمتر باشد تغییرات ناهموارتر می شود .

Fractal : با فعال کردن این گزینه می توان روی ناهمواری ها تغییراتی ایجاد کرد .

Roughness : میزان زبری سطح را مشخص می کند . مقادیر کمتر باعث زبری کمتری می شوند .

Iterations : تعداد تکرار تغییرات ناهمواری ها را کنترل می کند . تکرار کمتر باعث می شود تاثیر تابع نرم تر باشد .

Strength group : میزان اثر noise در راستای سه محور را مشخص می کند . تا زمانی که تغییری در مقادیر این پارامتر اعمال نکنید نمی توانید تاثیر مدیفایر را ببینید .

Animate Noise : متحرک سازی اثرات noise .

Frequency : تنظیم کردن سرعت اثرات noise .

Phase : تغییر نقطه ی شروع و پایان اثرات noise .

  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
محدودیت در نوع پسوند فایل پسوند های مجاز عبارتند از: bmp, doc, gif, jpg, jpeg, pdf, png, ppt, rar, txt, , zip 0 / 3