مرا به خاطر بسپار

IMAGE
دوره آموزشی Vray
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره که سرفصل درسی آن پلاگین VRay می باشد ، مفهوم تحلیل فیزیکی متریال های... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی Light و Texturing
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
 در این دوره  تسلط بر تکنیک های تکسچرینگ اجسام ، نورپردازی با نور های 3Ds Max... Read More...
IMAGE
دوره آموزشی مدلسازی در معماری
چهارشنبه, 20 فروردين 1393
در این دوره  تسلط بر تکنیک های مهم مدلسازی احجام منحنی ، وارد کردن ترسیمات اتوکد... Read More...
پرینت

Extrude modifier

on . زیر مجموعه : Modifires

مدیفایر Extrude به شئی انتخاب شده عمق اضافه می کند و به نوعی برجستگی ایجاد می کند.

- شئی بالایی Spline بدون استفاده از تابع Extrude می باشد.

- شئی پایین سمت چپ مدیفایر Extrude اعمال شده و گزینه Cap End خاموش می باشد.

- شئی پایین سمت راست مدیفایر Extrude اعمال شده و گزینه Cap End روشن می باشد.

Interface

Amount :

میزان عمق(ارتفاع) را تعیین می کند.

Segments :

تعداد سگمنت ها در بخشی از شئی که Extrude شده است را مشخص می کند.

Capping group

Cap Start

یک سطح صاف در قسمت ابتدایی (پایینی) شیئ ایجاد می کند.به زبانی دیگر کف شئی را می بندد.

Cap End

یک سطح صاف در قسمت انتهایی (بالای شکل) شیئ ایجاد می کند.

Output group

در این قسمت شما می توانید شئی Extrude شده را به سه حالت Mesh ، Patch ، NURBS تبدیل کنید.

Generate Mapping Coords

متریال و تکستچر اعمال شده به شئی را در خروجی نمایش می دهد.

Real-World Map Size

اندازه تکستچر داده شده در متریال را که به جسم اعمال می شود را کنترل می کند.

Generate Material IDs

به دو طرف شئی و همچنین بخشی از شئی که Extrude شده شناسه متریال ( Material ID ) مختلف می دهد.معمولا برای کف و سقف شماره های 1و 2 و برای بدنه شئی شماره 3 را اختصاص می دهد.

Smooth

لبه های شئی Extrude شده را صاف و نرم می کند.



 


 


 


 


 


 



 

 




  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

0
محدودیت در نوع پسوند فایل پسوند های مجاز عبارتند از: bmp, doc, gif, jpg, jpeg, pdf, png, ppt, rar, txt, , zip 0 / 3